Tema: Re: reikia patarimo del PC upgrade
Autorius: android
Data: 2018-01-16 11:14:08
pritariu, ant NB su sata2 isidejau ssd 2013.02 men, efektas zymus, sukasi ir naudojamas ikisiol.

Ant PC yra pliusas, kad vietos pakanka - HDD gali pasilikti kaip antra, DATA diska ir tokiu tureti
keleta.
Todel, taupydamas $, ssd gali det kad ir 128GB su gerais random IOPS

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote