Tema: Re: Nu, padekit
Autorius: kef
Data: 2017-12-01 14:53:45
OT. Blin, kaip ta WLM priversti normaliai replaint?

Gerai, tarkim blogiau, nors nete nelabai randu kad taip butu.

        > Kas del dubliavimo folderiams, o tikrai tas yra gerai?

        Žymiai, gausiai, afigitelnai geriau, nei dubliavimas iškart viso
disko,

Tai nera dubliavimas viso disko. Disku gali buti kad ir 4, vis vien daromas
two way tik i du ir neaisku i kuriuos du konkretus failas ar gal jo dalis.
Maza to, ant tu paciu 4 gali papildomai turet kita(as) space(es) su kitom
dubliavimo taisyklem. Nematau kuo tai afigitelnai blogiau.

        > Nenutinka taip kad ilgai turi checkinti ar tikrai tie 2x 3x
sudelioti
        > teisingai?

        Nieko neturi pats čekinti, drivepool softas tas procedūras atlieka
fone
        tau nieko nepastebint ir nėra jokių valandas trunkančių sulėtėjimu,
kaip
        RAID verifyintų masyvą po kokio elektros dingimo.

Turejau omeny rankini deliojima ir/ar tikrinima kas turi buti dvigubai
dubliuota, trigubai ar ne. Atskiras virtualus diskas manau aiskiau, bet is
esmes taip, ar folderis ar virtualus diskas +- tas pats.

On 2017-11-30 10:11, kef wrote:
> Langiniai Storage Spaces gausiai blogiau kad reikia prasideti su nauja
> kontora?

Taip. Aš jau tingiu plėstis, nes ir taip paklodes prirašiau, bet lengvas
guglinimas padės surasti palyginimus.

> Kas del dubliavimo folderiams, o tikrai tas yra gerai?

Žymiai, gausiai, afigitelnai geriau, nei dubliavimas iškart viso disko,
ale RAID1, nes susitaupo labai daug diskinės erdvės. Pvz. turi du 4TB
HDD ir tik 100 GB labai svarbios info, kurią reiktų saugoti RAID1
masyve, tai gali pats paskaičiuoti kas gaunasi:

4 TB diskinės erdvės RAID1 atveju
7,8 TB drivepool atveju.

> [...]

> Nepaprasciau tose paciose SS padaryti >=2 erdves, viena be dubliavimo,
> kita su ir kisti tai kas brangu i viena, o kas nelabai i kita? Nera taip
> kad turi grieztai padalinti kaip particijas, tai ir aiskiau, kas turi buti
> dubliuojama i dubliavimo erdve, kas ne i nedubliuota. Lankstumo SS manau
> pakanka viskam, resilience=parity galetu buti geresnis rasymo greitis, bet
> sako kad cia taip konservatyviai saugumui. Nezinau ir idomu kaip 2/3 way
> mirror rasymo greitis, turetu buti geresnis, o ir nafik tas parity jei
> galim i keturis diskus daryti ta pati 2way mirror, t.y. ne visi diskai

Drivepool'e paimi ir šakniniame jo kataloge sukuri folderius
pavadinimais, pvz. x1; x2; x3; x4 ir t.t. ir jiems priskiri atitinkamo
lygio dubliavimą, tada tau niekad nereiks spėlioti kur kas ir kaip
dubliuojama. Jei aš kopinu failus į kokį nors folderį, kuris guli
folderyje x2, aš automatiškai žinau, jog failai bus sudubliuoti. Ant
tiek viskas aišku ir paprasta, jog net blondinei nekiltų problemų.