Tema: Re: Nu, padekit
Autorius: mindau
Data: 2017-11-29 10:56:44
nu bet jei botanikai atkaklus.. :)
o brute force tai ten nebuvo jokio.. gal foto taip atrodo tik.

P.S. dabar chebra sugalvojo, kad nori ne 4x4GB, o padaryt, kad matytusi kaip
1x16GB
bet cia jau man pernelyg aukstas pilotazas bus visokiai RAI'ai, tai
mandagiai atsisakiau pridet tame savo rankas :)

"MRT"  wrote in message news:ovlsaf$a6u$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu turbut  kad taip. Bet siaip keistai.. pagal maitblokio 4+4 laido
> kojeliu
> forma, tai neatitinka tam 8 pin (pridedu fotke, nesupyks gal labai
> niekas).
> Nors sudejus virsutine eile gaunasi "geltonu" laidu kaip ir turetu but.
> Tada dar pagal MRT patarima abu RAM kaulai i desine
> CPU puse, BIOS reset ir pasileido.

Cia matyt apsauga nuo botaniku :) .. sumerginau pics: