Tema: Re: Nu, padekit
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-28 16:21:33
Jei į 8 pin taip kaip reikia įkištas 4pin kištukas iš maitblokio, to
daugumai MB pakanka. Bet šito daikto atveju manuale turim sekantį tekstą
(kaip matau, MRT jau apie tai spėjo pirmas parašyt :-)):

•    DO NOT connect the 4-pin power plug only, the motherboard may
overheat under
heavy usage.
•    Ensure to connect the 8-pin power plug, or connect both the 8-pin
and 4-pin power
plugs

6+2 skirtas VGA užmaitinimui (t.y. kai kuriom plokštėm reikia 6 pin, kai
kuriom 8 pin, kai kuriom ir daugiau nei vieno kištuko), logika sako, kad
principe toks variantas įmanomas, o bet tačiau iki šiol man perėjimų į
EATX'ą matyt neteko. Aš būčiau linkęs link varianto, kad perkant
highendą reikėtų visus komponentus atitinkamo lygio komplektuot, tame
tarpe ir PSU.

Kas link pypsėjimų - o pypsiuką prijungei prie MB? :-)

Bet kokiu atveju ieškant bėdos, kodėl nesikuria, pradėt reikia nuo
plikos MB su CPU ir RAM, nu tavo atveju dar VGA, be jokių papildomų
plokščių, SSD, DVD ir pan. Ir prieš tai atidžiai perskaityt manualą.
Ypač turint omeny, kad "as gi botanikas su hardwaru :)"

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/