Tema: Re: Nu, padekit
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-30 16:16:05
On 2017-11-30 10:11, kef wrote:
> Langiniai Storage Spaces gausiai blogiau kad reikia prasideti su nauja
> kontora?

Taip. Aš jau tingiu plėstis, nes ir taip paklodes prirašiau, bet lengvas
guglinimas padės surasti palyginimus.

> Kas del dubliavimo folderiams, o tikrai tas yra gerai?

Žymiai, gausiai, afigitelnai geriau, nei dubliavimas iškart viso disko,
ale RAID1, nes susitaupo labai daug diskinės erdvės. Pvz. turi du 4TB
HDD ir tik 100 GB labai svarbios info, kurią reiktų saugoti RAID1
masyve, tai gali pats paskaičiuoti kas gaunasi:

4 TB diskinės erdvės RAID1 atveju
7,8 TB drivepool atveju.

> Nenutinka taip kad ilgai turi checkinti ar tikrai tie 2x 3x sudelioti
> teisingai?

Nieko neturi pats čekinti, drivepool softas tas procedūras atlieka fone
tau nieko nepastebint ir nėra jokių valandas trunkančių sulėtėjimu, kaip
RAID verifyintų masyvą po kokio elektros dingimo.

> [...]
> dubliavimo, kita su ir kisti tai kas brangu i viena, o kas nelabai i
> kita? Nera taip kad turi grieztai padalinti kaip particijas, tai ir
> aiskiau, kas turi buti dubliuojama i dubliavimo erdve, kas ne i
> nedubliuota. Lankstumo SS manau pakanka viskam, resilience=parity galetu
> buti geresnis rasymo greitis, bet sako kad cia taip konservatyviai
> saugumui. Nezinau ir idomu kaip 2/3 way mirror rasymo greitis, turetu
> buti geresnis, o ir nafik tas parity jei galim i keturis diskus daryti
> ta pati 2way mirror, t.y. ne visi diskai dalyvauja vieno "clasterio"

Drivepool'e paimi ir šakniniame jo kataloge sukuri folderius
pavadinimais, pvz. x1; x2; x3; x4 ir t.t. ir jiems priskiri atitinkamo
lygio dubliavimą, tada tau niekad nereiks spėlioti kur kas ir kaip
dubliuojama. Jei aš kopinu failus į kokį nors folderį, kuris guli
folderyje x2, aš automatiškai žinau, jog failai bus sudubliuoti. Ant
tiek viskas aišku ir paprasta, jog net blondinei nekiltų problemų.