Tema: Re: plancete iki 150
Autorius: spakainas
Data: 2017-11-06 10:50:53
Garantuotai tu tuos pikselius pamatei internete kokioj nors apžvalgoj
panašiai išzoomintus ir dabar tiesiog "negali nematyt", nors kokiam nors
aklam teste net neatskirtum ;]
Btw, pafotkinau analogiškai savo darbinių lcd ips monitorių tekstą
baltam fone - va čia tai galima sakyt pyzdec kaip baisu. Tas telefo
amoledas yra maždaug šviesmečiu tobulesnis visom prasmėm :)