Tema: Re: plancete iki 150
Autorius: Bronco
Data: 2017-10-20 16:49:38
On 2017-10-20 09:10, spakainas wrote:
> Uoj blia bronco, hintas tau bent biškį atsikratyt to apple heitinimo ir
> nusileist ant žemės, nes kartais (jau gan dažnai) perlenki lazdą, ir
> taip nevaikiškai.
Tai aš netgi rekomendavau pirkti iPAd'ą ir argumentavau kodėl, vis tiek
blogai? :) Man atrodo, jog fanai kartais atranda heiterius net ten, kur
jų nėra.

Net jei esi "eilinis juseris" (aišku, keista tada, kaip tu toks būdamas
iš viso atsiradai šiame grupse...:)), tai apsispręsti dėl operacinės vis
tiek reikia, nes nupirkti appsai nemigruoja iOS > Android ir vice versa.