Tema: Re: plancete iki 150
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-23 11:30:35
Toks vaizdas kad tu kažkokiu tai būdu interpoliuoji mano nesamus
pasisakymus. Aš viso labo numečiau nuorodą su žmogaus nuomone apie
planšetus xiaomio kontekste. Jei visgi nežiūrėjai, reziume maždaug
tokia: minėtas xajiomis yr pats krūčiausias kitaiskas planšetas šiai
dienai, jam alternatyvų kinijoj kaip ir nelabai yra. Hardwaras jo ok,
bet softas - gaidys, negana to jo dar ir neatnaujina jau čiut ne
pusmetį. Savo ruožtu, ipadas yr labai zjb, džiugina. Tai buvo mintis
žmogaus, kuris yr primaigęs daxuja tų visokių planšetų. Tik tiek. Aš ja
pasidalinau, ir manau visai į temą, gal autoriui bus iš to naudos. Tu gi
mane užsipuolei su kažkokiu keistu įniršiu, mol ką aš čia išvis drįstu
rašinėt ir apple siūlyt. Juokinga, nekitaip.

Dėl paskutinės tavo minties - gal gali paaiškint, nuo kokio levelio
šitam grupse galima rašyt ir reikšt savo nuomonę, ir su kuo tą levelį
reikia derint, gal testą reik kokį išlaikyt pradžiai?
Ačiū!