Tema: Ats.: plancete iki 150
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-18 23:41:44
Nepamiršk, kad pas juos dauguma bent dvigubai mažiau uždirba, todėl ir
džiaugiasi.
Pažiūrėk pvz. butų kainas Maskvoje - priemiesčiuose naujos statybos butai
pigesni, nei sušiktuose Elektrėnuose chruščiovkės analogiškos kvadratūros.
Domėjausi butų kainomis, lyginau, nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip išpūstos
daugumos prekių, nekilnojamojo turto ir paslaugų kainos, lyg Londono
priemiestis būtų.

"Arnoldas"  parašė naujienų news:os84gp$e6e$1@trimpas.omnitel.net...

taip išeina, kad reikia imti samsung tab 3 arba ipad...

nesuprantu, kodėl rusai džiaugiasi aliexpresse devaisą už 100eu
nusipirkę, tūkstančiai 5.0 atsiliepimų..