Tema: Ats.: QNAP ir HEVC
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-24 21:10:31
Na, aš čia tik trolinu, kad QNAP pigus kiniškas š...
Tiesa sakant, jis kaip NAS veikia be jokių priekaištų. Įjungei ir pamiršai.
Bėdų nesukelia. O jei dar HEVC HW palaikytų būtų idealus.

"Caponi"  parašė naujienų news:osnnvs$bps$1@trimpas.omnitel.net...

Tu nepatikėsi, ale žmonės naudojimui kaip NAS, NAS'us ir po kelis kEur
perka, neskaitant HDD, t.y. tie pigesni yra pigesni ne šiaip sau, kaip
ir brangesni yra ne be pagrindo brangesni. O visos problemos prasideda
tada, kad puolama daryt toli siekiančias išvadas permetus akim 2 eilutes
iš 100 aprašyme, jau nešnekant apie tai, kad nepasigilinama nei už ką
mokama, nei kaip ir kokie parametrai kokius dalykus įtakoja.
Va, pvz., paskutinis čiupinėtas rackinis TVS-1271U-RP už 3kEur irgi HDMI
turi, bet aš sunkiai net ir teoriškai galiu įsivaizduot, ką ten kas nors
gali sugalvot jungt - tikriausiai jis ten yra vien dėl to, kad tiesiog
tokias motinas QNAP'as nupirko, o gal tas lizdas tik kokius 10 ct.
papildomai kainavo, tai pagalvojo, kuo ne papildomas featuras :-) Galų
gale geriau tegu ten būna niekam nereikalingas lizdas, nei trūks reikalingo.

Žodžiu, šiuo atveju padarei klaidą ar ne, permokėjai ar ne - tau geriau
matyt, bet va su kuo kategoriškai nesutinku, tai su tavo teiginiais, kad
QNAP yra pigus kitaiskas š...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/