Tema: Re: QNAP ir HEVC
Autorius: MRT
Data: 2017-10-24 19:54:35
> Tai aš tą suprantu, bet nesuprantu kokiam galui dėti 2 hdmi, rėkti internete ant viso pasaulio, kad jie palaiko 4K rezoliucijas UP
> TO, o realiai jis negali netrūkčiodamas parodyti JOKIO HEVC filmuko? Mane tas ir nervina, kad mane apgavo parduodami teigdami, kad
> yra 4K support, kai realiai jo nėra. Kita vertus, ta jo programinė dalis filmams žiūrėti yra šūdas, anyway reikia per Kodi leisti.
> Ateityje teks atidžiau rinkti HW šūdukus. Pirmą kartą su tokia apgaule susidūriau. Kinai pakišo kinišką kiaulę.

Analogiskas HW:
http://demide.ru/zhelezki-i-gadzhety/59-4k-windows-htpc
Как мы видим из проверки декодирования и воспроизведения тестовых роликов,
при декодировании HEVC 8-бит и AVC/H.264 используется полноценное аппаратное ускорение,
загрузка CPU минимальна. А вот с последним роликом формата HEVC 10-бит все грустно.