Tema: Re: Ats.: QNAP ir HEVC
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-24 16:41:50
Tai va tas ir yra, kad tu pirkai būtent NAS'ą! Taip, aš sutinku, kad
norėtųsi, kad kiekvienas šūdukas veiktų sklandžiai, bet ką darysi, taip
jau yra, nusipirk kokį sunkvežimį, anas tau gal ir pasieks, tarkim,
žadamą 150km/h greitį, bet malonumo važiuot jokio nebus, skirtingai nuo
eilinio lengvojo kibiriuko, ne tam jis skirtas, nors ir gali.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/