Tema: Re: Ats.: QNAP ir HEVC
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-24 16:26:44
Nu aš irgi sumokėjau, ir dar biškį daugiau, nes pasistačiau 4 diskų
dėžutę. Ir nesigailiu, man ji puikiai atlieka viską, ko aš iš jos
tikėjausi. Tiesa, sutinku su tavim ta prasme, kad HDMI ir mikrofoniniai
įėjimai (šitų nepamiršai? :-)) yra xz kam, manyčiau greičiausiai dėl to,
kad būtų galima prie featurų kelis naujus įrašus lyginant su ankstesniu
modeliu padaryt...
Bet kokiu atveju tiek tavo, tiek mano dėžutės yra NAS'ai, su visom iš to
išplaukiančiom pasekmėm, media grotuvas ten tik viena iš daugelio
"prielipų", bet tikrai ne pagrindinė funkcija su neribotom galimybė.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/