Tema: Ats.: Kuo skiriasi Sata expres nuo Sata 6G?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-12 17:13:52
Man talpos nereikia. Man jis reikalingas operacinei. O nešiojamame taip pat
talpos nereikia, nes ten tik Word sukasi. Jokių filmų kolekcijų nekaupiu.

"Remigijus"  parašė naujienų news:ornqvp$nqa$1@trimpas.omnitel.net...

Nešiojamas paspartės žymiai, o iš to kur iššimsi SSD paspartės nežymiai.
Sumum sumarum bus geriau nei buvo, bet aš taip nedaryčiau. Aš pirkčiau
SATA bet didesnės talpos vietoj nvme.

SSD Samsung 850 EVO 250GB SATA3, 97.99€
Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB 3200/1500MB/s, 135.89€
Crucial SSD MX300 525GB SATA3, 152.49€

Pinigais skirtumas EVO nvme nuo SATA - 37,90€
Skirtumas 250 GB EVO ir Crucial 525 GB - 54,50€

Aš asmeniškai rinkčiausi + 175 GB vietoj + 400MB/s