Tema: Re: Kuo skiriasi Sata expres nuo Sata 6G?
Autorius: MRT
Data: 2017-10-12 15:05:57
> O ta mažutė jungtis kam yra? Aš pastebėjau, kad į didesnę tos jungties dalį jungiasi sata kabelis.

m.2 = arba SATA device (kaip 850Evo) arba 2-4 lanes PCIe (kaip 960Evo).
Tuo tarpu SATA Express = 2*SATA + 2lanes PCIe (puse to ka duotu m.2)

Z97-A sako, kad tas monster portas 10 Gbps (gigabitu, ne gigabaitu)
SATA Express provides up to 10Gbit/s data-transfer speeds from two PCIE 2.0 lanes
https://en.wikipedia.org/wiki/SATA_Express#Features

SATA Express'ui is esmes nereikejo gimt, tai nereiketu ir aborto..
Nelabai isivaizdavau normalaus jo panaudojimo ypac desktop'uose.

> Ir dar klausimas, mano mamytė jau sena - Asus Z97-A, ir ten yra M.2 jungtis. Dabar man gimė tokia mintis išlupti SSD sata Samsung
> Evo 850 250 GB talpos diską ir vietoje jo jungti M.2 Samsung Evo 960 250 GB talpos diską.
> Pažiūrėjau specifikacijas, M.2 disko nuskaitymo greitis spartesnis net 6 kartus. O Samsung 850 ssd įdėčiau į nešiojamą kompiuterį.
> Gera mintis?

Nedaug laimesi, nes yra truputi kitaip.

Z97-A sako: Speed up your system with M.2
With two native PCI Express 2.0 bandwidth,
M.2 supports up to 10Gbit/s data-transfer speeds.

10Gbit/s su 8/10bit encoding tau duotu maximum TIK ~1000 MB/s
(SATA3 duoda tuos ~600 MB/s - ten irgi 6Gbit/s su 8/10bit encoding => 600MB/s)

Todel nebaisiai daug gali islosti is SSD upgrade.

Z170 butu kitas reikalas - ten PCIe 2.0 -> PCIe 3.0 ir 4 lanes. Pralaidumas:
close to 4 GB/s (4 × 8 GT/s raw data rate and 128b/130b encoding, equating to effective 3938 MB/s).
4*8 GT/s = 32 GT/s << ta matkes is raso specifikacijose su m.2 su 32Gbps.

SSD greiciai matuojami ne megabitais, o megabaitais.
m.2 lubos yra ~3938MB/s << t.y. beveik keturis kartus didesnes nei tavo turimoje Z97-A.