Tema: Ats.: Kuo skiriasi Sata expres nuo Sata 6G?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-12 14:38:33
O ta mažutė jungtis kam yra? Aš pastebėjau, kad į didesnę tos jungties dalį
jungiasi sata kabelis.
Ir dar klausimas, mano mamytė jau sena - Asus Z97-A, ir ten yra M.2 jungtis.
Dabar man gimė tokia mintis išlupti SSD sata Samsung Evo 850 250 GB talpos
diską ir vietoje jo jungti M.2 Samsung Evo 960 250 GB talpos diską.
Pažiūrėjau specifikacijas, M.2 disko nuskaitymo greitis spartesnis net 6
kartus. O Samsung 850 ssd įdėčiau į nešiojamą kompiuterį. Gera mintis?

"MRT"  parašė naujienų news:ornj9a$gj2$1@trimpas.omnitel.net...

> Atsidariau dėžę - yra 4 sata jungtys ir dvi sata express, ir dar viena
> mažutė šalia sata express. Kuo skiriasi tos jungtys?

SATA Expres nera "ta mazute" - visa jungtis yra monstras.
Is esmes - SATA naudojami, o SATA Express ne.
https://content.hwigroup.net/images/products_larges/215518/51/asus-z97-a.jpg

> Ar eis HDD pajungti į sata express?

Taip, tiesiog pajungsi i dali to SATA Express monstro porto, standartini
SATA kabeli.