Tema: Ats.: Kuo skiriasi Sata expres nuo Sata 6G?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-12 16:07:53
O kaip sužinoti?
Aš paprasčiausiai noriu ssd dėti į nešiojamą kompiuterį, tai pagalvojau, kad
geriau nupirkti M.2, o seną ssd dėti į nešiojamą.

Procesorius i5-4440, atmintis 16 GB 1600.

"Remigijus"  parašė naujienų news:ornp3o$lv0$1@trimpas.omnitel.net...

Samsung 960 evo skaitymo sparta yra 1,4 GB/s , o rašymo 1,2 GB/s. Su
tokiu duomenų kiekiu susitvarkyti reikia ir atitinkamo procesoriaus.
Klausimas ar tikrai dabartinėj sistemoj butelio kakliukas yra SSD?
Nes gali būti taip, kad upgreidinus SSD nesikeis sparta, nes sistemos
butelio kakliukas yra RAM ar CPU.