Tema: Re: Intel naujienos - kavoj mirkytos razinos
Autorius: MRT
Data: 2017-10-12 15:24:48

> O, gal ir nieko atrodo ;-)

> Kai sau pačiam, o ne kam kitam - man viskas tinka =)
> Ir reikalavimai pas mane paprastučiai - M.2 NVMe SSD (kitų storage devaisų nereik), 1G LAN onboard, 1x slotas video plokštei
> (naudojama tik dėl NVENC) + 1x slotas garso plokštei (panaudosiu ką turiu - azuso dx'ą) + 32GB RAM.
> Kaip ir viskas, tai man rodos reikalavimai paprasti iki negaliu.

Paziurek specs'us in details - ideta Asmedia USB'ui (bet galima jos nenaudot).
Kitu neziurejau, bet sitoj matkej yra USB Type-C internal jungtis,
kad issivesti i prieki (deja per ta pacia Asmedia), bet vis sis tas..

M.2 - yra du portai, tai OK
1Gbps LAN - Intelinis (nors kitoki sunku matyt butu rast su Z370)
Du slot'ai videlkai - nekenkia (vienas videlkai - kitas bbz kam,
tipo jei x1 slot'as per trumpas, tai kazka vis vien imest galesi).
32GB RAM su DDR4 visos palaiko (2*16) cia bus su galimybe 64GB turet.
Tiesa, matke su visais portais pilnas mATX, t.y. 244x244
(su 2DIMM "trumpesnes" buna .. kartais kompaktiskumas ankstesniam korpuse gerai).

> Iš kitos pusės - jo, reiktų neskubėt 1 iš 1 imt, bo paprastai su pirma revizija prikepa kliurkų iki pažaliavimo, pas mane pysius
> "užmūrytas" kampe ir traukt jo dėl motininės pakeitimo dar kartą visai neturiu noro...
> Tai tuoj, laukiam anandtech'o reviuvo ir jamam, jei tik nieko blogo nepaporins ;-)

Jei Intelis kliurkos neismeta, tai gamintojai kartais apsikliurkina
savo Deluxe serijose, kur bando suintegruot viska ka tik susapnuoja.
Saikinga matkes kaina (t.y. ne piguva, bet su maziau blizguciu) gal ir patikimiau.

Sioje MSI truputi lenda - papildoma Asmedia USB'ams ir Wifi+BT (bet inteliukas):

Wirsless LAN & Bluetooth << bl.. spellchecker'i susimeskit :)
• Intel® Dual Band Wireless-AC 8265 card
- The Wireless module is pre-install in the M2_3 (KeyE) slot.
- Supports Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual band (2.4GHz, 5GHz) up to 867 Mbps speed.
- Supports Dual Mode Bluetooth® 2.1, 2.1+EDR, 3.0, 4.0, BLE, 4.2

Na ir sorry, bet nori ar nenori - jei jau Gaming, tai gausi ir:
- 1 x RGB LED connector