Tema: Re: Intel naujienos - kavoj mirkytos razinos
Autorius: ABLomas
Data: 2017-10-12 14:53:22
On 2017.10.12 10:28, MRT wrote:
> Galbut pirmoji -
> http://www.markit.eu/lt/lt/msi-mb-sc-1151-z370m-gaming-pro-ac/v2p14886481

O, gal ir nieko atrodo ;-)

> Tik klausimas ar MSI kaip brand'as tau priimtinas..
> https://www.msi.com/Motherboard/Z370M-GAMING-PRO-AC

Kai sau pačiam, o ne kam kitam - man viskas tinka =)
Ir reikalavimai pas mane paprastučiai - M.2 NVMe SSD (kitų storage
devaisų nereik), 1G LAN onboard, 1x slotas video plokštei (naudojama tik
dėl NVENC) + 1x slotas garso plokštei (panaudosiu ką turiu - azuso dx'ą)
+ 32GB RAM.
Kaip ir viskas, tai man rodos reikalavimai paprasti iki negaliu.
Iš kitos pusės - jo, reiktų neskubėt 1 iš 1 imt, bo paprastai su pirma
revizija prikepa kliurkų iki pažaliavimo, pas mane pysius "užmūrytas"
kampe ir traukt jo dėl motininės pakeitimo dar kartą visai neturiu noro...
Tai tuoj, laukiam anandtech'o reviuvo ir jamam, jei tik nieko blogo
nepaporins ;-)