Tema: Re: Intel naujienos - kavoj mirkytos razinos
Autorius: MRT
Data: 2017-10-11 14:25:30
> Jus man paporinkit kur geras ir laiku atsinaujinantis kainynas Vilniuje dar
> gali buti surastas, isskyrus Skytech, Fortaka, Kilobaitas, kas dar? Inida,
> bet ten Kaunas. Reikia 4 kompus imt.

Is dar gyvu - Komparsa, Rde, 1a.lt, varle, ...
Sakykim kazkiek skiriasi nuo Skytech, Fortako, Kilobaito,
tik nezinau kokia apimtimi ir i kuria puse.

Jei firmele - gali bandyt su kokia Atea reikalu uzmegzt.
Orientuojasi ne i privacius asmenis, tai maziau konvejerio..
Paprastai tai reiskia nebutinai maziausias kainas, bet nebutinai ir didziules.
Defaultu kainos rodomos tokios, kad eitum i Skytech'a :)