Tema: Re: Intel naujienos - kavoj mirkytos razinos
Autorius: MRT
Data: 2017-10-11 10:19:53
> Ar jau apsimoka upgreidint i5 2500k uzturbinta iki 4.1ghz i sita nauja ?
> Kiek ten performance increasas palyginus mano senuka su situo gautusi ?

Nelygu kaip kompa gainioji.. ir kiek jauti poreiki visokiems ten USB3.1 ir
kitiems blizgiukams.. Jei save priskiri prie entuziastu, OC megsti..
tai Z370+i5-8600K increasas bus ganetinai apciuopiamas vien del 4C->6C.
Sis derinys jau yra - laukt nebent didesnio Z370 matkiu pasirinkimo.
Jei OC sakykim dzin - galima palaukt H370 ir imt su i5-8400 (neforsuojant ~4GHz).

Upgrade susives minimum i "MB+CPU+RAM_DDR4".

http://www.cpu-world.com/Compare/568/Intel_Core_i5_i5-2500K_vs_Intel_Core_i5_i5-8600K.html
http://www.cpu-world.com/Compare/491/Intel_Core_i5_i5-2500K_vs_Intel_Core_i5_i5-8400.html

Darzovemis (nauju dar tik keli samples, tai skaiciai dar koreguosis):
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=803&cmp[]=3097&cmp[]=3100