Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: MRT
Data: 2017-04-21 10:57:21
> o aš '78-ųjų laidos ir santaką tėvas parnešė '90-ais, bet magelio tais laikais neturėjom, tai basic'a rankytėmis susivesdavau iš
> knygutės ir grožėdavausi :)

~'91-ais.. startavau Moksleiviu rumuose ant Santakos..
Mama uzrase i situ kalkuliatoriu bureli.. uzsiemimas
1,5val.. puse laiko vedi geimo teksta.. 15min aiskinies mistype..
na ir palosi kokias 15-30min ta Tetrio lygio geima, kuri susivedei :)

Po metu pasodino prie XT'uku.. kaip as ten rusu kalba DOS'o manuala
skaiciau neisivaizduoju :) .. tiesa kompas berods ant dvieju galvu buvo..

o kad ne visi isgalejom tais laikais kompus turet dar MMA statistikos:

MMA didinimo dinamika:
Data                   MMA dydis (litais)
1993 10 01        40
1995 02 01        100
1995 07 01        150
1996 09 01        300
1997 02 01        330
1997 05 01        400
1998 06 01        430
2003 09 01        450
2004 05 01        500
2005 07 01        550
2007 01 01        600
2007 07 01        700
2008 01 01        800
2012 07 01        850
2013 01 01        1000
http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomika/4/9511

-

Primasis mano kompas is cia..
http://web.archive.org/web/19991004033510/http://www.vit.lt:80/c_parts.htm
Internetine skleroze jau nepamena '97... cia jau link upgrade kainu..
Tarkim dar - http://web.archive.org/web/20000818005745/http://www.inida.lt/