Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-20 09:06:24
Nu tai jei pinigai skiriami, tai ir pasakoma kompai x ir taškas. Tiesa
aš maždaug 13 metų gavau naudotą 800Mhz Athloną, po 3 mėnesių pardaviau
skelbimuose ir pridėjęs iš savo santaupų (iš visokių dienpinigių ir
gimtadienių pinigų porą metų kauptų) pasiėmiau būtent ko noriu.

Kadangi klausimas buvo "vaikas pirks", tai kažkaip taip ir pagalvojau..