Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: MRT
Data: 2017-04-21 09:53:14
> P.s.

> Robiką/Santaką tik in action mačiau kokiais 1998, bet palyginus su 486 nesužavėjo..

Jis ir su 286/386 nebuvo baisiai zavus.. bet ji gal kokiais ~1993 gavau..
1992 m. gimimo bratkis keliu metuku ji kiek paauges su zirklem patiunino :)

> Pas mus kažkaip visi tikėjo nVidia religingai, Radeonai gaidžiai buvo (net nepamenu kodėl). Vienintelė priežastis radeonui buvo
> free half-life 2... kai jis išeis kada nors.

FX5200 galejo but net silpnesne uz MX440..
Bet FX5200 buvo DX9 kartos, bet budama silpna tipo ne kazka..
Pusbrolis nuo Riva TNT2 M64 startavo ~2000-tuosius..
Tada buvau suprates, kad mano 100$ suniui po uodega
nuejo uz PCI ATI RageII+ 4MB 3D (ten matyt Direct3D minty)..
2000-07 berods pakliuvo pas mane AGP S3 Savage 16MB,
tai Quake II irgi galejau ant OpenGL papyskit truputi :)

> Voodoo :DDD Voodoo 3dfx ant pirmo pentiumo turėjau paskutiniais mėnesiais. Niekaip tada nesuvokiau kam jai reikia vga out vėl į
> vidų paduot, kodėl neveikia per PCI.. Dabar suvokiu :) Airxonix veikt pradėjo, dar kažką lyg pavežt pavyko.

Berods kazkur voliojasi ir tas PCI Accelerator :)
Legacy ('97) NFS II su 3Dfx atrode viau :)

> Per sudėtingi man jie tokio amžiaus buvo, tiesiog nesupratau, o ir Anglų kalba dar buvo labiau Cartoon Network lygio.

Mes gudziais laikais varydavom i svecius pas tuos, kur kompa turejo :)
Buvo ir Warlords ir nuo Heores I .. dabar baisokai atrodo :D
https://archive.org/details/msdos_Warlords_II_1993
Moksleiviu rumuose ant XT'uku dar Civilizacija I is flopiku kaldavom,
bet ten negausiai ilgai gaudavos.. padarai uzduotis ir kiek liko..
Kazkokiu budu DOS'iniu geimu savo laiku mates :)

> Kompiuterinių nemėgdavau, ten rinkdavosi vyresnė publika (man 12/13, jiem 16), kurių tėvai visokie truputi alkoholiniai buvo,
> spjaudydavosi, keikdavosi ir vogdavo Diablo 2 daiktus pastoviai :)

dar ir pakainuodavo ten tupet :)

> [...]
> sukonfiguruoti LAN'ą kad viskas veiktu tik su 10Base hub'u stato čipsus/saldumynus visą naktį. Krossoveriai, half/full duplexai,
> IP visi, ir vistiek koks vienas kitas neveikdavo neaišku kodėl, kol 5 kartą to pačio konfigo nepadarai. Pas visus WinXP, koks
> vienas dar 2000 turi.. Nu ir ryja visi čipsus, saldainius ir iš 10 valandų pasibuvimo žaidžia kokias 4, nes kitos yra sujungimas,
> konfiginimas... Iš vis tie lanparčiai tikri man atrodo tik pas studentus būdavo, kur visi barake gyveno, ar jau mašinas turėjo. Ne

Man siems prikolams gal kokia pilnamestyste sutrugde..
ar siaip is senu laiku sueidavo multiplayer'is non-real time,
o turned based geimuose.. paskui buvo alus, cipsai, bet prie filmu :)

> Aš tiesa namie prie AMD 3000+ gavau Celeroną 667 seną su savo senają GF 2MX, tai ėjo draugų atsivest visokiems HL1 ir Red Alertams
> pavaryt... Nuo tada and celeron vardo spjaudau :)

Prie AMD 3000+ ir nuo PIII-733 spaudytumeis :)
Mano P200MMX -> Celeron 366 ar 433 (PII kartos) -> gal Celeron 600 ar Duron 700
-> D1200 -> Celeron 2,4Ghz (trumpai) -> Sempron 2200+ kuris ejo 1,5GHz@166*9, bet
jis buvo ant nf2 ir valino ant 2,0GHz@222*9 .. ir tai buvo net geriau uz Athlon XP 2400+
Tas Sempron marketinginis ismislas, bet techniskai kai valina ant 444FSB,
tai iki Barton'o jam truko ne tiek ir daug MHz.. ir cache.. zodziu vidurinysis Athlon XP ten..
Cia buvo mano studendiski laikai ir sioks toks hobis uzsiemimas tarp savu
su visokiais surink kompa, sau upgrade .. tuo paciu ir bratkis +/- tavo amziaus
kazka turedavo silpnesnio.. bet jam kompai pa barabanu buvo is tech. puses :)