Tema: Re: Kompas paaugliui -- zaidimams
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-21 00:06:07
Bet rimtai man įdomu - ką dabar 12-16mečiai daro dėl kompų?

Šiaip prisiminimai asmeniniai... Sakyčiau vienas toks buvau, tai
patylėčiau, bet visas 2002-2006 periodas man labiausiai įsimintinas, kai
pusė klasės bernų kalbėdavo apie mergas arba kompus, nu dar koks vienas
išlysdavo iš tanko ir apie mašinas pavarydavo... Kas tėvų prašydavo, kas
už savo santaupas imdavo visokias GF 4 Ti, kas kokį procą galingesnį,
kas sugebėjo 1Ghz iki 1.2 užturbint daugiklį užkeliant, ir kaip
nusipirko Whisper Rock aušintuvą kurio išvis nesigirdi. Ateini kokį rytą
- jau žiūrėk gavo anas naują CPU - o tu na... 64 byytai - pyrmas. Tada
aiškina vieni kitiems, kad bitai ir P4 gigagercai nieko nereiškia ir
įrodinėja kuom jo kompas pranašesnis ir ir su XP2500 bartonu užturbintu
visus apšoki ant 3dmarko :)

Nusipirkau naują FX5200 laimės dafiga, GTA 3, GTA Vice City žaist ėjo...
Bet vistiek GF 4Ti geresnė buvo :)

O dar ilgas vakaras buvo kai nusipirkau naudotą FX5900 Ultra, sugrūdau
jai FX5950 softą... ir po to ilgai aiškinausi ar jau išmest metų
santaupas reiks, ar atsigaus :) Nors čia jau vėlyves

Tikrų lan parčių jau nelabai matyt teko, 2004tais internetas pakenčiamas
buvo, kad galima rasti tuščių HL, UT, CS ir kitų servų ir tik su savais
pažaist.