Tema: Re: 4 monitoriai prie vieno pc, kaip?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-18 23:15:56
Įmonėm nebent, kur reikia parodyt, kad ne geiminimui kortas perka :)

9xx ir 10xx cooleriai nė neketina suktis, kol temperatūra iš 60kažkiek
laipsnių neišlipa - rodant visokius langus/browserius pas mane nelabai
iš 40-50 išlipa. Dėžės fanai irgi padaryti kad stovėtu kol nereikia :)

Galima dar nebent prisiknist, kad maitinimo laidų daugiau reik, ir į
balto kompo dėžę greičiausiai netilps.