Tema: Re: 4 monitoriai prie vieno pc, kaip?
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-18 19:17:19
Aš asmeniškai praktiškai nebandžiau niekada 4 monikų pajunginėt.

Bet teoriškai turim tokią situaciją:

1. Dauguma GTX1060 video kortų turi 4 monitorių palaikymą (bent jau taip
deklaruoja gamintojai) ir atitinkamą išėjimų skaičių, tai jei kažkas
neveiktų, reiškias galima būtų grąžint kaip broką.
2. DVI, HDMI ir DP yra skaitmeninio signalo jungtys, todėl vaizdo nekokybei
atsirast prielaidų kaip ir nėra. Kažkokių vaizdo kokybės skirtumų irgi
neturėtų būt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/