Tema: Re: 4 monitoriai prie vieno pc, kaip?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-18 19:35:55
gtx1060 pas mane, dabar sukabinti monikai:
2x Dell 1920x1200 ant DP
1x Dell 1920x1200 ant DVI
1x HTC vive ant HDMI, arba kartais bandymams pajungiu 1920x1080 DVI su
pasyviu perėjimu.
Dar lieka vienas laisvas DP :)

Ir dar ant integruotos VGA
1x 1280x1024

Tikrai yra DP->VGA, tiek prabangių, tiek visokių kinietiškų.

Beje su DP yra monikų, kurie palaiko daisychainus, t.y. iš esmės ant
vieno DP pajungti galima tiek, kiek vaizdo plokštė palaiko. Visi bus
matomi individualiai.