Tema: Re: 4 monitoriai prie vieno pc, kaip?
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-18 18:15:56
Jei ką, tai HDMI paprasto durno perėjimo pagalba transformuojasi į DVI (arba
galima tiesiai HDMI-DVI kabelį panaudot), tai realiai tau tinka kombinacijos
ant moniko tiek DVI+DP, tiek HDMI+DP.

Kas link monikų, tai nežinau ko tau reikia, pvz., mano labai mėgiami Dell
P2417H turi HDMI+DP

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/