Tema: Re: laptopas
Autorius: svyt
Data: 2017-03-18 21:48:15
As taip ipratau prie mazu ekranu, kad 14 atrodo didokas. Visko
 esme atstumas kuriuo laikai kompa, jei laikau guledamas ant sofos
 pasidejes ant pilvo, man ir 10 coliu pilnai pakanka. Trukumus
 atperka tampymo visur patogumas, pasidet patogiau masinoje, beto
 mazesni ekrana turintys irenginiai speju naudoja maziau
 energijos, ar man taip sutapo.
Siaip beveik perejau prie tabletu,
 kompai kol kas is inercijos sukas namie. Nors gal reiktu kazkiek
 atsinaujint, visgi 2010 metu kompas jau gerokai padevetas.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/