Tema: Re: laptopas
Autorius: Paulius
Data: 2017-03-15 08:29:23
Aciu uz nuomones, pabandysiu atsakyti:

1 Laptopo reikia, nes plansete jau yra (beda, kad vaikai okupave). Su plansete ribotos galimybes, kartais reikia kokios specifino softo ir pan. Kaip sakant 1 pilnavercio kompiuterio reikia namie.
2 Ekrano dydis 14-15 ok, 17 nesinori, del dideliu gabaritu ir extra kainos (kaip minejau, nebus aktyviai naudojamas).
3 Nesiojamas bus nedaug, bet ir ant stalo negules: sofa, lova, garazas, stalas, pavesine ir pan. Visur elektros yra, tai batareikos klausimas nera aktualus
4 Noriu, kad butu SSD, geras ekranas (svarbiausia) ir butu kuo tylesnis.

Pas HP probookus senoviska TN matrica, visur peikia, del blogo konstrasto, blogo regejimo kampo ir pan. Vienu zodziu 10 metu atgal butu gal nieko, bet dabar...
Kadangi noresis kartais paziureti filma tarkim lovoje 2se, tai isivaizduoju, kad bus nekazka del blogo kampo.

Gal isvis paziureti koki panaudota:
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/lenovo-thinkpad-t450-garantija-27973777.html
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/lenovo-t440s-i7-fhd-ips-8gb-ram-180-ssd-garantija-28018355.html

?