Tema: Re: laptopas
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-15 10:37:46
Jei nori pasišildyt kiaušinius, tai yra ir pigesnių grelkų :-)

O šiaip požiūrio reikalas, aš skaitau, kad lova neskirta nei su kompais
kažką veikt, nei ėst, nei ten kokiais staliaus darbais užsiimt (bobą drožt į
tai neįeina :-)). O su kompu dirbama atsisėdus patogiai tam skirtoj darbo
vietoj, filmai žiūrimi per normalų teliką, ir pan.

Kas link normaliai sudizaininto aušinimo, tai jei kad ir koks jis bebūtų
(išskyrus pasyvius variantus), pataluose paliubomų prisisiurbs dulkių,
skirtumas tik nuo siurbiančių orą per dugną, kad nėra rizikos perkaitint
kompo vienos konkrečios sesijos metu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/