Tema: Re: laptopas
Autorius: Paulius
Data: 2017-03-14 22:49:42
sutinku, neparasiau daugiau info.
Namams: zaidimu nebus, filmai muzika, wordas ir pan. Realiai speju
 dauguma laiko gules ir dulkes rinks ;) nes darbe viskas
 pasidaroma, namie to laiko ir nelabai lieka, bet kompo prireikia
 kartas nuo karto. Gal kai atsiras automatiskai ir daugiau
 naudosis namiskiai...
Siuo metu plansete maigo arba telefonus.. ;)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/