Tema: Re: Teo iranga
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-22 02:38:34
"Sniegas" <sniegas@sniegas.lt> wrote in message
news:o60js8$krk$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek LAN kabelis max metrų gali būti? Va tamstai ir patogumas.
> Optikai dzin 10 km atstumas, o LAN kabelio tokiu atstumu tikrai nepravesi.

cia buvo bajeris? :) pas tave buto viduj susidaro 10km atstumai?

be to, 10km joks standartas, gali buti ir zymiai maziau, ir daugiau,
priklauso nuo to, kokia ta "optika", t.y. standartai, kabeliai, iranga, visu
ju daug ivairiausiu.

o ar bent zinai kokio tipo/standarto optika naudoja teo? :)

> Todėl sakyti, kad optika šūdas kvaila.

taip, kvaila, todel ir nesakau kad sudas. beje ir sudas gali buti naudingas,
tiesiog viskam sava vieta. krovininis automobilis sudas ar ne sudas? jei ne
sudas, tai kodel ne visi su jais vazinejam, a? meginu iziebti mastymo
funkcija

> Sėdžiu aš dabar ant coaksalinio ir pasiilgstu optikos.

greiciausiai ne optikos (nebent ja kramtei ir patiko skonis :) ), bet
tiesiog gero greicio. o ji toki pati uztikrina tiek ethernet'as per UTP
kabeli, tiek optika. tu jau tik nesijaudink, jei jau teo duoda kazkoki
plana, tai jie pasirupina ir parenka tokias priemones kurios ji uztrikrina.
optika<>UTP keitiklis to greicio nepakeicia.

ir nejuokink su atstumais. kaip sakiau, jus dar kilovoltines linijas
pradekit isivedineti i butus, nes ju irgi privalumas toks, kad yra
efektyvios dideliems atstumams. jums rupi atstumai nuo elektrines iki buto?
jais pasirupina uz jus