Tema: Re: Teo iranga
Autorius: Sniegas
Data: 2017-01-21 23:29:45
Kiek LAN kabelis max metrų gali būti? Va tamstai ir patogumas. Optikai dzin
10 km atstumas, o LAN kabelio tokiu atstumu tikrai nepravesi. Todėl sakyti,
kad optika šūdas kvaila. Sėdžiu aš dabar ant coaksalinio ir pasiilgstu
optikos. Sutinku, kad nelabai patogu optiką tiesiai į kompiuterį kišti, bet
tas nepatogumas kyla dažnai tik dėl to, kad optinis kabelis jautresnis
lenkimui.

"Juozas K."  parašė naujienų news:o60fgb$jnb$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas" <sniegas@sniegas.lt> wrote in message
> Jo, tuoj bėgu dial-up sutartį pasirašysiu, modemą jau turiu, nes gi optika
> šūdas. Ir nesvarbu, kad greitis 1000 kartų lėtesnis.

matyt irgi nesidomejai kokie vieno ir kito greiciai jei tokius palyginimus
siulai. nes turetu buti "vazineju tik ten, kur max 100km/h, bet tuoj begu ir
is ferario persedu i maziau patogu lambo, nors abu net traukia vienodai, bet
nusprendziau pasirinkti nepatogesni, kad gyvenimas nebutu per lengvas"