Tema: Re: Teo iranga
Autorius: Sniegas
Data: 2017-01-22 00:27:59
Pas mane keitiklis kambaryje. Buvo iki kompiuterio šviesolaidis atvestas,
bet dabar pernešiau kompiuterį į kitą vietą, tai jau nebe iki kompiuterio. O
šiaip tai taip, optika dažnai iki rūsio ar skydinės laiptinėje. Priklauso
nuo tiekėjo.

"fenix@h"  parašė naujienų news:o60l6b$lc1$1@trimpas.omnitel.net...

2017.01.21 23:29, Sniegas rašė:
> Kiek LAN kabelis max metrų gali būti? Va tamstai ir patogumas. Optikai
> dzin 10 km atstumas, o LAN kabelio tokiu atstumu tikrai nepravesi. Todėl
> sakyti, kad optika šūdas kvaila. Sėdžiu aš dabar ant coaksalinio ir
> pasiilgstu optikos. Sutinku, kad nelabai patogu optiką tiesiai į
> kompiuterį kišti, bet tas nepatogumas kyla dažnai tik dėl to, kad
> optinis kabelis jautresnis lenkimui.

persokai minti, kolega, cia ne apie isp backbone kalbam o apie laideli
useriui. dar daug kur veda provaideriai iki butu varius, keitikliai tik
rusiuose ar laiptiniu spintose.