Tema: Re: Teo iranga
Autorius: fenix@h
Data: 2017-01-19 15:22:56
2017.01.19 14:51, Vytook's rašė:
> pac tu trolis, visai be fantazijos.
> tipo neexiztuoja routerių su integruotu konverteriu (fiber gateway)?
> aš nesigilinau į tą technikolorą, todėl ir pagalvojau, kad jau seniai pribrendo reikalas šalia WAN įėjimo dėti optinį.
> Pvz. pas mane darbe optika tiesiai į konpą ateina į optinę tinklo kortą be jokių konverterių.
> Aišku optinių antgalių pats gal ir nepasidarysi, bet sukišti fiberį į baltą dėžutę visiems laikams yra kvailas sprendimas

nu tai rasem, kad yra mikrotik, bet ten bus absoliutus hemorojus, kol tu
paleisi visus teo servisus. be to - pats zinai technicolor modeli, taigi
instrukcijos turbut kokiam 2-3 lape buna nupiesta paveiksliukas su portais.
sprendimas atskirti optinio signalo konvertavima i elektrini siame
desimtmetyje end useriams yra labai pragmatiskas sprendimas (imho).