Tema: Re: WD disko power saving'as
Autorius: locked
Data: 2016-11-03 00:48:38
siaip man keista kai zmones ispucia burbula ir apsimeta nuskriaustais kai
niekas ju neskriaude, kai niekas jokios paslapties neuzspaude, nes tai yra
lengvai surandama informacija, ir kuri yra visai ne is serijos ala "tam kad
teisingai uzklaustum googlo, turi jau zinoti puse atsakymo", todel sitas cia
negalioja. po viso ko pasnekovas nepelnytai dar gi ir kaltu jaustis
priverciamas, kad neuzsieme klaviaturos maigymu.

o kad klausianciajam ta pati klausima sumaigyt i browseri, o ne i newsus
uzimtu tiek pat laiko, ir be kito asmens netiesioginio vertimo kazka daryti
tai nepagalvojama.

sutikim, kad jei jau praeivis pasake kur randasi maxima, tai nereikia jo
verst jaustis skolingu ar kaltu, kad dar iki jos ir uz rankos nuvest
nepasiule :) nesazininga