Tema: Re: WD disko power saving'as
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-03 00:06:03
Dainiushas rašė:
> man tai px gilej resursai load'ai ir kita huinia, mane tas garsas
> startavimo nervuoja. Smaukosi ble kas minutę, nu nx kam to reikia?

Mane tai screensaver'is nervuoja, kai filmą žiūriu... :-)
Kodėl to apskritai reikia pabandžiau paaiškint iš
gamintojo-marketinginių pozicijų: taupo energiją, saugiau ir ilgiau
tarnauja. Teoriškai ir praktiškai visokiose usb dėžutėse,
nesisteminiuose data diskuose.
O praktiškai desktop'uose, jei OS (ypač win10) periodiškai brūžina
sisteminį diską ar darbo pobūdis toks, kad idle timer'is nepataiko į
taktą, tai agresyvus taupymas pavirsta tuo, kuo ir pavirsta, dargi
potencialiai su nejuokingu poveikiu tarnavimo resursui (load/unload
cycle). Tačiau tai gali pasireguliuoti ir tai jau buvo paaiškinta kaip.
Turėjau panašių problemų (nors jutiminiai efektai visiškai nenervindavo,
išskyrus labai greitai didėjantį load cycle skaičių ir taip jau senam
diskui) su berods HST ar MK, tai smartctl skriptukas atliko savo darbą.