Tema: Re: WD disko power saving'as
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-02 21:15:15
[mikro] rašė:
> ir taip bbd nx tokius diskus.
> sedi sau tyliai ramiai tyloj su notebooku, ir smaukosi tas hdd,
> stop/start. arba numeta rpm'us iki puses ir vel gazas dugnas, taip ir
> drocinasi kas keleta sekundziu. kazkokia nesamone, man tai fizika sako,
> kad startuoti varikliui tikrai dafiga reikia daugiau energijos negu
> idlinti. bbz kur ten toks drocinimasis sutaupo....
> bet labiausiai tai per nervus groja pats garsas.

Matai, buvo paskaičiuota ir įvertinta, kad drag'as galvoms nuolat kybant
virš diskų, reikia nereikia, lemia padidėjusias energijos sąnaudas.
Plius dar tipinis naudojimo desktop'uose, neserverinis-nenuolatinis ir
neimlus, pattern'as (diskas didesnę dalį nieko neveikia), plius dar
papildoma apsauga nuo paviršiaus sugadinimo, kai galvos priparkuotos.
Total: win-win.
Net ir buvo paskaičiuota, kad visokie green'ai todėl ir netinka
serveriniams scenarijams (net ir garantijas nurėždavo, skaitinėjau, jei
load cycle neproporcingas power-on hours), nors nemažai kas juos į
RAID'us ir pan. kišdavo idle timer'ius sureguliavę/išjungę.

Reziume: galima būtų nekreipt į tai dėmesio, jei tik load cycle dinamika
negrasina peraugti kelių šimtų tūkstančių (iš esmės beveik viso resurso)
jau per pirmus metus.