Tema: Re: TEO optika su nuosava iranga
Autorius: nezinomas
Data: 2016-10-25 21:19:12
man smiginedavo kartais,thomson speedtouch ir comtrend ju routeris, jau nebe
ADSL laikais, dar bajeris yra su optika...planas 300Mbps o konverteris i
routeri atiduoda 100Mbps...dabar stovi ADB kazkoks naujesnis routeris tai
problemu nekelia, comtrendas kazkur po metu laiko pradejo durnavot...kas
trecia kokia diena taip persikraudavo...kol viena karta persikrove taip kad
devaisai kazkokius lievus IP gaudavo ir nebudavo interneto, prisilogint prie
routerio nebebuvo imanoma, telekomscikas buvo atlekes bande kokia valanda
konfigint ji kol nieko nepeses spjove i ji ir dave ADB