Tema: Re: TEO optika su nuosava iranga
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-25 09:43:51
Tai koki sh jie pastate - grynai idomumo delei ir kitiek gal bus patirtis ko
bijot kaip kryziaus ?

Tada taip tai kaip sprendimas tinkamas, tik vat niunansai su TEO gali buti
del kondfiginimo ju puseje ir t.t.. Bet pabandyti aisku gali, jei vadybnikai
duos koki gudru kontakta kuris viska paaiskins, kas jiems tinka ir t.t., gal
tada ir rasit kartu  sprendima.