Tema: Re: TEO optika su nuosava iranga
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-10-25 09:34:09
na jei du kart per savaitę smingantis routeris yra TEO problema, tai
mano nuomonė apie tai kiek kitokia :).

Bet dabar tai čia ne apie tai, o apie tai, kad ten kur išlenda optika
arti nėra rozetės bet yra UTP kabelis. Taigi vat, per jį galima pajungt
Mikrotiką su POE ir vietoj prailgintojo, dviejų dėžučių ir kitų laidų
galima būtų turėt vieną mažą gražų mikrotiką :).

Galvos skausmas tas tikrai nebus, pinigai kaip už hoby tikrai nebaisiai
dideli :).