Tema: Re: TEO optika su nuosava iranga
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-25 08:33:18
Realiai, o kuom blogai ju konverteris  ar uz ji jau irgi pradejo nuoma imti
? O savo juk jei kazka statysi, tai juk irgi daigtas oru nesimaitins vistiek
reiks elektros jam ir dar sukisi pinigus i kazka, kas bus tavo galvos
skausmas, o kai ju iranga viskas kas su juo susije ju problemos, kol tu
klientas.