Tema: Re: M.2 SSD boot su senesniais čipsetais
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-03 20:21:42
On 2016-08-03 19:25, [mikro] wrote:
> duoda duoda, nesenei surinkau z170 sistema su 950pro, tikrai jauciasi
> ant booto,

Vietoje 14 sekundžių, 13-a?

https://www.youtube.com/watch?v=0UVVHtppqdw

> ant kaip kuriu griozdisku appsu pasileidimo,

Pvz.? Na, kad būtų akivaizdžiai juntamas skirtumas? Labai įdomu, nes aš
kiek sunkių appsų bandžiau "geras sata ssd vs RAMdisk", taip ir nelabai
kur pastebėjau akivaizdžių skirtumų startuojant appsams. O kad RAMdisk
duoda gerai į skudurus net ir krūčiausiam M.2 ssd, manau, ne paslaptis
šiame grupse :)

Nes apsui startuojant bottleneck'as visiškai nebūtinai yra disko
greitis. Todėl dauguma appsų akivaizdžiai greitėja dedant vis greitesnį
hdd, paskui pereinant prie ssd toliau greitėja, bet ties kažkuriuo
momentu tie skirtumai pasidaro akivaizdžiai minimalūs ir sunkiai
pajaučiami, nes įsiremiama į kažkokius kitus apribojimus, o ne į disko
greitį.

> o daugiau kaip
> ir nera iprastom salygom kur pasijausti.

Būtent. Ypač, jog ten pas jį bus ne skylake M.2 realizacija, o adapteris
PCIE > M.2, kas tikrai nėra taip pat gerai ir greita, kaip pas Z170...