Tema: Re: M.2 SSD boot su senesniais čipsetais
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-03 13:13:43
viskas graziai skamba, bet reikia prisiminti, kad 950pro yra nvme.
o motina su 6x ar 7x chipais apie nvme net sapnuose nesapnavo, taip, kad
bootintis - nepavyks.
nebent desi 951, bet varianta su ahci.

"kef"  wrote in message news:nnsbue$3uq$1@trimpas.omnitel.net...

Ne atsoks noras naujint 2nd gen icore kompa?

adapteris

http://www.skytech.lt/hyper-mini-card-asus-hyper-mini-card-pci-express-interface-p-299864.html

yra dar kinstono m.2 SSD kartu su PCIe adapteriu

http://www.skytech.lt/shpm2280p2h240g-kingston-hyperx-predator-240gb-adapteriu-pcie-gen2-hhhl-1400600--p-236869.html
http://www.skytech.lt/shpm2280p2h480g-kingston-hyperx-predator-480gb-adapteriu-pcie-gen2-hhhl-14001000-p-236870.html