Tema: Re: M.2 SSD boot su senesniais čipsetais
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-03 19:52:23
aha, pasirodo liaudis isrado buda, na nezinojau, dekuj uz apsvietima:)
vadijasi variantas yra ir dar net nlb sudetingas:)

"Techno"  wrote in message news:nnt62j$g8b$1@trimpas.omnitel.net...

Tu ir teisus, ir neteisus :)

Oficialiai - taip, tu teisus. Aš čia pasiskaitinėjau, kad NVMe tik naujuose
čipsetuose palaikomas.
Na, bet kadangi pasiskaitinėjau ir daugiau, tai pasirodo yra neoficiali
galimybė priverst ir 6x čipsetą susapnuot NVMe.
Dalinuosi tuo ką radau, gal kam bus įdomu, o gal kam ir pravers:
http://www.win-raid.com/t871f16-Guide-How-to-get-full-NVMe-support-for-Intel-Chipset-systems-from-Series-up.html
Jei trumpai - vivisekcijos su BIOS (tiksliau UEFI). Ir tai nėr taip
pavojinga, jei išsiaiškint deramai ir dar MB su Dual BIOS - kažkada mėginau
savo tuometinio diskų balagano problemą spręst pakeisdamas savo BIOS'e Intel
kontrolerio oROM modulį į naujesnį. Problema buvo ne tame, diskų balagano
irgi nebeliko, pasistačiau kelis SDD ir išjojau von visus hardus išskyrus 3
TB failų šiukšlyną, o tas modifikuotas biosas taip ir liko, ir be jokių
kaprizų pradirbo jau pora metų.

Na, bet kadangi gerbiams Bronco protina mane, kad greičių nesitikėčiau, tai
ko gero tą idėją reiks užmest. Gal nebent iš sportinio intereso pamėgint
pasikrapštyt vėl su bios moduliais ir susirast gelžgalius pamėginimui :)