Tema: Re: Q: M.2 SSD boot su senesniais čipsetais
Autorius: Techno
Data: 2016-08-03 19:08:03
Teko mėgint? Negi tokio 950 Pro netgi kartais skaičiuojamas greičio
padidėjimas rezultatų neduoda? Tagal ir tikrai neverta.
Aš ir dabar nesiskundžiu, už sisteminį 840 Pro 128 Gb stovi, bet kai yra
tokia "liga" - karts nuo karto kokį gelžgalį naują pasiimt, tuo labiau, kad
yra iš kur paimt kiek pigiau, tai vat ir buvo minčių tokiu būdu galvą
pasikvaršint :D

O tavo spėjimai ne visai tikslūs - aš paprastai keičiu platformą
(CPU+MB+RAM), o visa kita periferija keliauja į naują kompą, paskiri
komponentai, kaip diskai ir VGA keičiami esant poreikiui, tai neprapultų tas
SSD: 256 GB ir po 2-3 metų dar bus pakankamai nemažai. Bet jei greičio
neišlošiu, tai gal tikrai geriau likt prie SATA ir didesnės talpos pasiimt
:)