Tema: Re: A
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-12 16:20:54
On Thu, 12 May 2016 15:01:05 +0300, Aladdin wrote:

> O aš va keikiau tp-link'ą, galvojau šudas ir jau buvau apsisprendęs
> mikrotiką imtis. Ale susimečiau naujesni dd-wrt build'ą ir visokie
> gliukai su wireles pradingo. Ir kas nekeista greičio prasme daug geriau
> už mikrotiką veikia. Dabar stovi sau kampe ir tiesiog veikia. Aišku
> mikrotiko funkcijų gausa net per gui truputį paperka:)

tu visiskai teisus del greicio.

bus TIKRAI greiciau uz mikrotik, ypac, kai nereikia jokiu papildomu
funkcijos ir yra pajungtas hardware NAT/routing (?), mikrotik tokiu dalyku
lyg is viso nenaudoja. o jei pop routeris ir  wrt susideda, tai is viso
pasaka, kol neprisireikia kazkokios spec funkcijos...

prekybininkai sako, kad tp-link pastaruosius 3 metus labai pasitaise ant
kainos ir kokybes santykio, draugas pati paciausia pigiausia turi, tai
problemu absoliuciai lygiai 0, IPTV vaziuoja, greiciai geri, nekimba. as
pameginau laime su d-link, netgear ir dar kazkokiu - tai vienas is ju
atgal pagal garantini ejo, kiti numesti buvo nekritiniams taskams, shudu
shudai vienzho.