Tema: Re: Aš per kvailas Mikrotik'ui
Autorius: Rimas
Data: 2016-05-05 13:18:45
On 2016.05.05 11:47, Nerijus wrote:

>     Jei esi labiau prie pirmos kategorijos ir pirkai Mikrotika, tai
> pats kaltas. Reikejo pirma pasidometi ka perki.
>     Ash nors save bandau priskirti labiau prie antros kategorijos
> juzeriu, bet mikrotiko dar nedristu pirkti. Per silpnas dar tam. :-(
> Achkuju.

Pasidomėjau užtektinai atrodo, bet, kad tokie vėjai darysis keičiant
elementarius dalykus, tai nesitikėjau :)
Man čia ryškiai toks tep, lep produktėlis, su lemejonu funkcijų, iš
kurių pusė chui ar veikia tinkamai.

Nes vėlgi - dauguma gerų atsiliepimų iš tokių pat obuolių (kaip ir aš),
kurie ateina, po default vieną kartą suveda ir pamiršta.
O tada per visus forumus, koks mikrotik zajebys, veikia, pamiršti ir
pan. Na sakykim gerai, bent veikia, ko daugiau reikia.

Nu bet jei giliau biškį - nu tai neišgėręs nesuprasi :)
Ir tada vėl pavartęs forumus atrandi laabai daug visokių nuansų
nuansėlių ir supranti, kad visgi tai toks tep, lep...